vineri, 30 ianuarie 2015

4 ani de la plecarea Avraamului meu la Domnul! Pios omagiu, bunule Părinte Nicodim Bujor!

                                                   Luminătorii cei mari ai Bisericii:
                                  Vasilie cel Mare, Grigorie Teologul si Ioan Gură de Aur
                                         

Pe apărătorii și luminătorii cei mari și stîlpii cei neclintiți ai Bisericii Apostolice, podoabele cele mai alese ale ierarhilor, ai lumii învățători, pe Vasilie cel Mare (cel cu dumnezeiască minte), pe Grigorie (cel cu dulce glas) si pe Ioan (luminătorul a toată lumea), noi cei care ne bucurăm de învățăturile lor și ne luptăm cu noi înține și cu alții să le păstrăm și să le împlinim, cu dragoste și cu evlavie să-i cinstim!
Nu-s destoinică eu, netrebnica, a deschide buzele mele și a-i lăuda cum se cuvine pe acești Trei Mari ierarhi și Preoți ai lui Dumnezeu, însă nu pot tăcea și întru slava lui Dumnezeu, Cel care ni i-a daruit, îndrăznesc astăzi sa le spun: Bucurati-va, voi aleșii Sfintei Treimi, voi cele TREI FLORI bine-mirositoare ale Gradinii celei nestricăcioase, voi îngeri pămîntești și oameni ceresti! Care ați covîrșit mintea omenească cu darurile cele multe și cu înmulțirea talanților pe care i-ați primit în dar de la Dumnezeu!
Asemenea vouă, Sfinților TREI IERARHI ai lui Dumnezeu si ai Bisericii Apostolice, îl număr, eu netrebnica, pe dragul, scumpul si sfintul meu Părinte, Nicodim Bujor, cel ce a fost chemat la Domnul în urmă cu 4 ani, în chiar ziua sărbătoririi voastre de către creștinătatea ortodoxă! Și acesta este pentru mine un semn, în plus, că părintele Nicodim Bujor este un bineplăcut al lui Dumnezeu, care s-a arătat în toată viața lui ca un Înger în trup de om, un vrednic soldat al lui Hristos, o prealuminată stea a Bisericii Ortodoxe! Asemenea vouă IERAHILOR Vasilie cel Mare, Grigorie Teologul și Ioan Gură de Aur a fost Părintele Nicodim Bujor, cel care a slăvit prin viața sa pe Domnul, a cinstit-o cu mare evlavie pe Maica Domnului si l-a cinstit cu credincioșie pe Sfîntul Calinic de la Cernica, căruia i-a dedicat si Acatistul, spre slava lui Dumnezeu și bucuria celor care-l citesc! De aceea în acesată Sfîntă Zi, îmi înalț gîndul la Dumnezeul Luminilor și îngenunchind, aduc mulțumire SFINTEI TREIMI pentru darul pe care eu l-am primit de la Dumnezeu: bunul, blîndul si sfîntul părinte Nicodim Bujor, Avraamul meu!
Binecuvînat ești Doamne Dumnezeul meu întru SFINȚII în care ai binevoit!
În această Sfîntă Zi a Ortodoxiei noastre, spre cinstirea Sfinților TREI IERARHI, zi în care dragul, scumpul și sfîntul meu părinte Nicodim Bujor a fost chemat la Domnul (în urmă cu 4 ani, 30 ian 2011, duminică seara la orele 21,00), vreau să împart cu voi creștinii o scumpă si sfîntă binecuvîntare pe care părintele mi-a încredințat-o mie, spre a o împărtăși celor ce vor să o primească! Iat-o:




Pios omagiu îți aduc astăzi, la 4 ani de la plecarea sfinției tale la Domnul, drag, scump si sfînt Părinte, Nicodim Bujor, AVRAAMUL meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu