miercuri, 25 decembrie 2013

Urare la "un pahar în plus"...

    Despre "prieteni şi prieteniile mele", am mai vorbit pe ici-pe colo! Aşa că n-am să mai fac decît ceva mici adăugiri la subiect, fiindcă tre` să vă spun -că poate aţi uitat ce v-am mai spus- şi anume, că: NU AM PRIETENI!
( PORTOFELUL meu s-a golit demult, aşa că... şi PORTOFOLIU`!!! -cu prieteni, evident-)
  Acum..mai am vreo cîţiva amici -cu a..(foarte) mic-...
 Printre cei cîţiva a-mici, e una, "Frusina". Cîndva eram cam ca două surori! În sensu` că, da, ea-mi zicea tot ce-o durea. Şi..o cam durea!!! Iar eu..ascultam! Iar cînd n-avea un ban, la mine venea, ca să-i dau!...Şi-avea, Frusina asta, multe nevoi şi multe zdroabe!!!
  Apoi..dintr-o dat', a dispărut Frusina..fără urmă! Nu tu un mesaj! Nu tu un semnal! Nu tu o veste!...
Măiii, să fie!...Ce-o fi cu Frusina???...
 O caut în stînga şi-n dreapta, nimic! O sun la telefon, nu răspunde!... O caut la muncă, m-agit.. dar... degeaba! 
  Eiii, n-a murit! Nu vă-ngrijoraţi! Ci doar s-a-nnecat! Într-o vadră cu vin..de Cotnari!... 
Într-o zi, o zăresc...pe Feisbuc...
  - O, my dear Frusina! God Bless you! I`m glad to see!.. miss you! I'm bla..bla...îi las un mesaj, c-un Id impersonal...( fiindcă "văzusem" bla..bla-uri în Ingliş...şi kiss-uri, pe-acolo...)
Dar nu primesc niciun semn...
  Şi mai trec, uite-aşa -într-o tăcere mormîntală-  8 luni...
O vedeam, radiind, fericită-mpărţind Kiss-uri şi God Bless-uri la toţi de pe net...după metoda NLP-ului...
Şi-ntr-o zi, îi las, din nou, un mesaj şi îi zic cine sînt...şi ce vreau...şi-i amintesc că avea de-nturnat nişte bani...dar că...nu-i mai vreau, ci vreau doar...un cuvînt de la ea!
Şi..mai trece o vreme, tăcută... Apoi, într-o noapte, mă trezesc abordată subit, onlain, de-un nickneim pe Feisbuc...
Şi iar plînge
Frusina
şi-mi zice
ce-o doare
şi că...
NU.. are
parale...
și plînge
și-mi zice
cu jale
c-ar vrea...
să mă duc ...
la ea...
în Moldavia...
Şi abia...
mai putea,
să îngaime ceva.
C-a băut...
Ce? 
Nu ştii nişi e'! 
Ştii doar cî ...
nu mai ari-o...para!!! 
Dar cî...ar vrea..
di s-ar putea...
sî mai fiu...iar,
lîngî...ea! 
C-ar fi bini aşa!!!...
Şî...c-ar fi bini,
ş'încî...
bini
da` bini di tăt!!!...
Am închis...
şi-am plecat,
iar ea..
n-a mai intrat.
Apoi, s-a RE-ÎNVENTAT!
Pardon!
S-a REÎMBĂTAT!!! 
E drept,
c-a ..durat!..
Ş-a pus amu
di un...colindat:
"Şî..la anul ( neprecizînd care an! ) cari vini,
 sper sî vii, Anto, la mini!
 Merrrrry Christtttmas!
 Hîc!
 Sî mai bem un paharel
 HÎC!,
 Sî ni-nveselim niţăl..."...
Merry Christmas, Frusina!... 
..........................................................................................................
...Şi uite-aşa, s-a mai dus unul dintre a-micii mei!
Următorul, vă rog!

 PS: Cu dedicaţie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu